The Habitat: Turbo på erhvervsturismen i Jyllands grønne hjerte
International erhvervsturisme som møder og konferencer giver rigtig mange penge i kassen hos den danske oplevelsesindustri – og det endda på hverdage og udenfor feriesæsonen. Men hvordan bryder man virksomhedernes vane med at lægge deres events i storbyer som Aarhus, København og Odense? Det var Destination Trekantområdet og Visit Herning på udkig efter et svar på, og dérfor indgik de i 2024 et samarbejde fælles markedsføring af deres samlede tilbud.
Arbejdet gik i udbud og konkurrence, som vi vandt med en løsning, der markedsfører området som et grønt, oplevelsespakket alternativt territorium, som den nysgerrige eventplanner kan gå på opdagelse i. Konceptet hedder The Habitat, og i The Habitat finder man alle de små, originale og sanselige tilbud, der gør minderne og oplevelserne kæmpestore for deltagerne og som lægger afstand til de store byers tatoverede baristaer og grødbarer.
Kommunikationspakken består af en eksklusiv brochure til messebrug, et website og en social-kampagne. Hvis du vil vide mere om Destination Branding og tiltrækningskampagner, så kontakt Jacob Ejs og få en tur rundt i vores omfattende portefølje af den type kampagner.
Det har vi hjulpet med
- Design og identitet
- Brochure
- Website
- Content marketing
Skal vi lave noget sammen? Kontakt os på 7584 1200, eller send en mail til [email protected]. Vi ser frem til at høre fra dig!